dijous, 15 de desembre del 2011

5.Estratègia comercial, objectius i anàlisis



La presentació del producte és un tret molt important per aconseguir-ne la venda, sobretot en els productes de gran consum que són adquirits sense gaire reflexió i de manera impulsiva, com acostuma a succeir en el món del vi. En la formació d’Arisoptera hem intentat seguir una sèrie de característiques per tal de complir el nostre objectiu principal: augmentar el volum de vendes. En primer lloc, hem creat un producte amb una personalitat, amb uns trets clarament diferenciadors de la resta,(per exemple els dibuixos de l’ampolla) per tal de que tingui una fàcil identificació. De la mateixa forma, hem buscat una combinació de colors (mescla de daurats i platejats) i de forma que resulti
atractiva al consumidor  i així es converteixi en la publicitat que faci que el consumidor compri aquell producte i no un altre. També cal tenir en compte la facilitat d’obertura i de transport  que permetran una major comoditat per els compradors.

El preu que s’ha establert, com ja hem dit anteriorment, és de 15 euros. Es situa per damunt de la competència ja que el considerem d’una major qualitat i per tant, el consumidor estarà disposat a pagar més. Tot i així, va d’acord amb la demanda del producte i amb els costos que suposa produir-lo.

Per tal de donar a conèixer el producte faríem publicitat en revistes del món de l’hostaleria, xarxes socials com Tweeter o Facebook, anuncis a diaris digitals, anuncis a la ràdio en horaris  d’entre servei en els restaurants: de les 10 a les 12 del migdia, de les 4 a les 6 de la tarda i als vespres de 7 a 9. També repartiríem tríptics informatius en les vinateries del Penedès i les àrees de Barcelona i Tarragona per tal de que la gent pugui tenir informació en mà i amb una explicació més extensa. Però bàsicament ens centraríem en les noves tecnologies, ja que Mas Fontanals consta d’un bloc propi i a més, a través d’aquesta via es pot arribar a més punts els quals no podríem arribar d’una altra manera.

En conclusió, a través d’un seguit de mètodes estudiats que aconsegueixen captar l’atenció del consumidor, pretenem despertar l’interès, desencadenar un desig i finalment aconseguir l’actuació, per tant, la compra del nostre producte. A través de la senzillesa, l’originalitat i la sinceritat sobre el producte que oferim busquem l’oportunitat idònia per tal de esdevingui aquest procés.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada