dijous, 15 de desembre del 2011

12.Opinió personal


 


S’acosta el final, i amb ell, el moment d’explicar l’impressió sobre el meu TREC. Inicialment  tot era una mica ambigu, tot i que de seguida vaig saber que tindria alguna relació amb la publicitat i el màrqueting, no va ser fins que vaig començar a informar-me més profundament sobre el tema i a parlar amb el tutor que el projecte no es va encaminar. Ha estat a mesura que m’he endinsat més dins d’aquest món que he gaudit més fent la feina i interessant-me realment amb el que estava duent a terme.

La dificultat del treball la focalitzaria en la síntesis d’informació procedent de diverses fonts. Aparentment hi ha molta informació sobre el món del vi i la publicitat però escollir el que és necessari, eliminant tot aquella part extra del text m’ha comportat molt de temps. L’altre part a la qual he destinat més hores és amb l’ampolla i el seu disseny i també amb l’estructuració del bloc i els seus apartats. D’altra banda, he trobat molt entretingut el conjunt de visites que he realitzat a bodegues o persones involucrades en aquest món. La resta, ha tractat bàsicament de ser constant i avançar feina cada un cert període de temps.

També m’agradaria destacar el que com a persona m’ha aportat aquest projecte; he après a fer funcionar un bloc, a treballar amb programes nous per mi com el Publisher,el qual he utilitzat per a fer el tríptic i la portada, de la mateixa manera m’ha servit per saber ordenar les idees i a saber-me moure i buscar informació. Així que a més del que m’ha omplert individualment, considero que també he assolit els objectius que inicialment van ésser plantejats.

Bé, per finalitzar, voldria dir que estic satisfeta d’haver fet aquest treball, sobretot pel que deia abans, crec que he après coses noves que segurament em seran útils en un futur no gaire llunyà i que m’han fet confiar amb les meves capacitats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada