dijous, 15 de desembre del 2011

15. Agraïments



Durant la realització del Treball de recerca són moltes les persones que m’han ofert la seva col·laboració i ajut. Serveixin aquestes línies per expressar el meu agraïment a totes elles.

A Gemma Coll i Patrick Johnston, per la seva implicació en els textos d’idioma estranger.

A Jaume Vidal, delegat a Catalunya de l’empresa RIVERCAP, pel seus
consells, orientació i per tot el que he après treballant al seu costat.

A Joan Ortega, tutor del projecte, per  la seva disponibilitat a l'hora de resoldrem  dubtes, fent possible que aquest treball arribés a bon terme.

Al personal de les bodegues Torres, per la seva dedicació i paciència.

A Mas Uberni, per permetre’m capsular l’ampolla gràcies a la seva maquinària.

I finalment, però no sent menys important, donar les  gràcies a la meva família, que m’ha permès realitzar la sessió de fotografies i m’ha animat en tot moment.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada